Kim jesteśmy?
 Nasza oferta
 Klienci
 Kontakt
 Strona główna

 



 

Opis stanowiska pracy

Sporządzamy opisy na podstawie informacji uzyskanych od pracownika zajmującego konkretne stanowisko, jego przełożonego i współpracowników oraz opinii naszego konsultanta. Uzyskane w ten sposób informacje mogą być dalej weryfikowane przez przełożonego wyższego szczebla i pracowników działów kadr.

Opis stanowiska pracy zawiera dane na temat:

  • miejsca stanowiska w strukturze przedsiębiorstwa,
  • jego powiązań z innymi stanowiskami (zwierzchnicy i podwładni),
  • zakresu odpowiedzialności na stanowisku,
  • warunków pracy: miejsce i czas pracy, sposób wynagradzania,
  • kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • standardów, celów i najważniejszych zadań,
  • wymogów formalnych (wykształcenie, doświadczenie, dodatkowe wymagane kwalifikacje),
  • wymogów dodatkowych (takich jak umiejętności, cechy, predyspozycje).

Prawidłowo sporządzone opisy stanowisk pracy pozwalają kontrolować czy zadania poszczególnych działów są odpowiednio rozpisane na poszczególne stanowiska i czy zatrudnieni na nich pracownicy odpowiadają wymogom na swoich stanowiskach pracy. Pozwalają także, w przypadku zastępstwa lub naboru na wakujące stanowisko, precyzyjnie określić warunki, jakie powinni spełniać ubiegający się o nie kandydaci.



Created by Supermedia