Nasze atuty
 Polecają nas
 Norma ISO 9001
 Strona główna

 



 

Norma ISO 9001

Polityka jakości (zobacz)

Przyjęta przez Zarząd Polityka Jakości odgrywa znaczącą rolę w strategii rozwoju firmy GEPOL. Naszym celem jest dostarczanie Klientom produktów i usług na najwyższym poziomie technicznym i organizacyjnym. Pragniemy, aby osiągnęły poziom, który pozwoliłby spełnić wszystkie potrzeby i oczekiwania naszych aktualnych oraz przyszłych Klientów. Świadczone przez GEPOL Sp. z o.o. usługi i oferowane produkty są zgodne zarówno z polskim prawodawstwem, jak też z normami.

Dla uzyskania pełnej satysfakcji Klientów:

  • prowadzimy ciągłą obserwację rynku w celu dostarczenia naszym Klientom nowoczesnych produktów,
  • szkolimy załogę,
  • inwestujemy w infrastrukturę firmy systematycznie podnosząc jakość świadczonych przez nas usług i oferowanych produktów.

Środkiem do realizacji powyższej strategii jest ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z międzynarodową normą ISO 9001:2000

Certyfikat Jakości (zobacz)

Najwyższa jakość naszych usług została potwierdzona 11 grudnia 2002 roku certyfikatem jakości ISO 9001:2000, przyznanym przez międzynarodową placówkę certyfikacyjną TÜV CERT TÜV Rheinland InternCert Kft.

Uzyskanie certyfikatu oznacza, że GEPOL posiada sprawdzony przez niezależną jednostkę System Zarządzania Jakością w zakresie " projektowania i wykonawstwa Systemów GIS, kartografii, baz danych, programów, doradztwa personalnego, w tym szkolenia, rekrutacje, strategie personalne". System Zarządzania Jakością funkcjonujący w naszej firmie pozwala osiągnąć sukces naszej firmie, a jednocześnie umacnia pozycję rynkową przedsiębiorstwa.



Created by Supermedia